Ilmaannuin nyt. Kaveri suorastaan vaati että ilmaantuisin tänne, en kertonut hänelle nimimerkkiäni. Joten hän saa etsiä minut. Tjaa.
Haluaisin kovasti lukea jotain syvällistä, tai jonkun klassikon. Tällä hetkellä meneillään on Arpikudos, vaikka Anthonyn elämä ei niinkään ole kiinnostanut. John saisi kirjoittaa omaelämäkerran, uskon että hänellä riittäisi kerrottavaa. Tai sitten se voisi opetella suomea, ja alkaa kirjoittamaan tänne. Lukisin joka hemmetin raapustuksen.
Käytiin J. kanssa kaupungilla, en tiedä sitten ollenkaan mtä varten. Ostin siinä sitten kesän ensimmäisen pallojäätelön, ja jäätelön muutenkin. Olin laihiksella. En edes tiedä miksi, kai minä sitten olen hullu. Äiti muuten epäilee että minulla on kohta anoreksia, jos jatkan tätä rataa. En usko, tai uskon. En minä tiedä, helvetin vaikeaa.

Three Days Grace on vienyt sydämmeni, ikuisiksi ajoiksi jo puoltoista vuotta sitten. Hurrataan sille.

Hurraa...

754737.jpg