Siellä oli mukavaa, jepsistä. Olen vallan iloinen että lähdin, elokuvateatteri oli suljettu,  niin meidän tuuria. Menimme sitten L. luokse, kun sen porukat eivät olleet kotona. Tehtiin popcorneja ja laulettiin karaokea ja katsottiin Van Helsing, se on muuten ihan hyvä leffa. Hugh on suloinen. Awwiteltiin siinä sitä I. kanssa.
Piti tehdä ruoka, äitillä on taas pää kipeä. Makaronilaatikon tein, niin helppoa. Muuta en sitten onnistukkaan ikinä tekemään oikein.
Äiti tilasi eilen Ellokselta mulle, farkut ja kaksi hupparia. Ja uudet liikkavaatteet. Jotenkin karmii tää seuraava lukuvuos. Toisaalta ihanaa nähdä ne pienet seiskat, hirveän iso olenkin kuin olen vain vuoden vanhempi. Jees.
Löysin muuten eilen komerosta skottiruudullisenhameeni, mahtui hienosti. Nyt se on päällä, isä ei oikein sulata näitä minihameita. No, eipä se haittaa. Se ei muuten ikinä huuda mulle siitä muten pukeudun, joskus vain huomauttaa kun on mustat kynnet ja muutenkin mustaa. Mutta mustahan on yksi maailman hienoimmista väreistä.
Ei tule mitään, pitäisi kirjautua kavereita nettiin, mutta ei tule mitään. Rasittavaa! Ihan oikeasti, jos mä sen joku päivä saisin tehtyä. Olisin onnellinen. Kokeillaan huomenna, tai kohta uudestaan. Voicellekkin varmaan ois ihan kiva tehdä tunnus... Mutta enpä saa sellaista aikaan. Vaikeeta. Ihan kamalan. Uskokaa pois on.

756813.jpg

Tuon kuvan muokkasin itse, en tiedä mitä varten. Enkä tiedä miksi tein siitä noin vaalean. Ihan kiva se on, ja pakkohan tähän loppuun oli joku kuva tukkia.