Tein sen, värjäsin tukkani. Mustaksi, pidän tästä erittäin paljon, koska olen yksin kotona sain idean kokeilla kajaaliakin. Ihan hyvin se onnistui, vaikka harvoinpa minä meikkaan. Vetäisin päälleni sitten hameen suihkusta tultuani, sen skottiruutuisen, se on erittäin kiva pitkien punaisten polvisukkien kanssa.
Kuumetta on nyt 38,2. Alan parantumaan, ja olokin on pirteämpi. Pikkusisko on kavereidensa luona, ja minä saan siis olla rauhassa, ilman että hän tulee kyselemään mitä teen.
Haluan Converset, all starit, vai mitkä ne on. Haluan... pupunkorvat... sellaiset irralliset, tiedättehän? Kai te nyt tiedätte, sellaiset olisivat hienot. Ärh, nyt aloin söpöilemään, ja minä kun olenkin sitäsorttia, minähän olen söpöilijäluonne. Älkää uskoko, en ole.

Nojjjaa, söpöilystä tulikin mieleeni. An Cafe, se on erittäin hyvä bändi. Olenkohan muuten maininnut siitä jossakin toisessa blogissa? En kai, tämä voisi yhtähyvin olla Buffin elämästä (musiikista) kertova Blogi, voisin kirjoittaa sen siihen kuvaukseen. En edes muista mitä siinä lukee... hävettävää.
Mutta, söpöilystä tulee mieleen Miyavi, joka on erittäin syötävä ja ihana herra.

Pitäisiköhän ruveta sisustamaan tässä jokupäivä? Hirvittävästi ideoita, voisin piirtää jonkinsortin mielikuvan siitäkin asiasta, haluaisin jonkun kasvin huoneeseeni ja uuden kirjahyllyn. Ja verhot, onhan minulla nyt taas vaihteeksi rahaa. Kävisi jossakin. Hirvittävästi ideoita, hyviä sellaisia, tulee juuri kun on aikeissa parantua. Täytyy toteuttaa kaikki suunnitelmani kun parannun, muuten ne jäävät. Olen nerokas. Tai jotain.

784669.jpg
An Cafe, silloin kun vielä Bou (tuo blondi) oli mukana. Useat voivottelevat Boun lähtöä, mutta minuun se ei ole vaikuttanut, enhän ikinä hänestä ole liiemmin pitänyt.

784676.jpg

Kuva olikin kohtalaisen iso, no ei se haittaa, päinvastoin, Herrahan siis on Miyavi. Noin musta tukka on mullakin, tuo hiusmalli olisi ihana... <3