Minä siis, erittäin laiska. Hirveä väli/tauko tuossa. Nojaa.

Oltiin tänään K. kanssa uimassa, mä en sitten ymmärrä miten se on niin ruskea... Minä taas olen lumiukko, valkoinen ja pihalla kaikesta. Hitto, tuo jos mikä oli erittäin kuvaavaa ja fiksua. Minun pitäisi kirjoittaa esittely itsestäni erääseen paikkaan, mutta miten siitä mitään tulee kun pitää tänne kirjoittaa?
Jaa.
Sisko taas on pahalla päällä, isä ja se huutavat taas toisilleen. Niin  niiden tapaista, onkohan sillä se ikä? Se on toistaiseksi 11, eräänlainen komentelija-määräilijä. Taitavat tapella siskon pukeutumistyylistä, rakastaa minihameita. Muhaha, isä luultavammin lopettaa koska. Ei siskon päätä käännetä niin helposti, olen kokeillut. Ei meinaa onnistua, vaikka olenkin päänkääntämisessä eräänlainen kruunaamaton kuningas.
Äiti epäilee että me emme lähde tänä kesänä minnekään, mielestäni se olisi melko hienoa.

Nähtiin K. kanssa uimassa ollessamme teinipissiksiä. Keskustelu sai kiehuhtamaan yhdessä vaiheessa, olisin halunnut mennä lyömään. Arvostelivat kovaan ääneen K. bikineitä, ja yhdellä heistä oli samanlaiset. Tyhmää porukkaa. Vaikka oli erittäin huvittavaa kuunneltavaa se osa kun se toinen sanoi minun olevan emo, ja toinen ei tiennyt mikä se on. Meinasin sanoa että wikipedia auttaa.
Huomasin että olen erittäin väkivaltainen, olen muuten kerran tapellut ihan kunnolla. Poika se kyllä oli, jonka periaate on: "Lyön kun pilkkaat". Sen jälkeen sillä oli musta silmä, minulla verinen nenä. Äiti ei tykännyt.
Se poika, tuttavallisemmin Late, mutta L. tässä yhteydessä. L. toi kyllä seuraavana päivänä suklaalevyn, jotenkin oli suloista.

Kaveri miettii poikakaverinsa kanssa miksi minä ja L. EMME seurustele... Ihme se on parista muustakin, sanovat että tulemme niin hyvin toimeen ja niin lutusia ollaankin kun nauretaan yhdessä. Ja tapellaan. Uskon että joku päivä kaverit järkkää meille sokkotreffit. Niistä sen voisi uskoakkin. Joku on muuten joskus kommentoinut että elämäni ja minun kaverini elämät ovat kuin jostain kirjoista.

754804.jpg